Много често се случва и в АБС-а да има въздух. Това прави педала по-твърд и иска по-голямо усилие върху него. Моя съвет е преди да сменяш каквото и да било си смени първо течността и обезвъздушавай като започнеш от помпата през абс и после долу на апаратите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спирачна система Алфа ромео 156
Collapse
X
-
-
Педала не е твърд, нормално се натиска, все пак съм минал към 650к км за 28 години.Карах една 156жтд, при същото усилие върху педала щях да изляза през предния джам.Има ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема.Знам че взема сигнал от датчик на дисковете, сработва за да не преплъзват гумите по асфалта и резултатада е по-ефективно спиране.Когато спирането е планирано нямам проблем, ако обаче ми изкочи някой с тая кола ще го отнеса без проблем.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение...Има ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема.Знам че взема сигнал от датчик на дисковете, сработва за да не преплъзват гумите по асфалта и резултатада е по-ефективно спиране.Когато спирането е планирано нямам проблем, ако обаче ми изкочи някой с тая кола ще го отнеса без проблем.
Че и аз в един дъжд се наложи да вкарам по-яка спирачка, че вече светваше жълто и реших да не нахалствам, направо стигнах до средата на кръстовището, изтръпнах отвсякъде, добре, че колите не се бяха размърдали, а после ме изчакаха да се върна назад... И още преди година, като я взех, ми го направи същия номер на околовръстното, на светофара до военна болница, тъкмо си виках вече, че ще отворя багажника на тоя пред мен и тя спря, след безкрайно тракане на АБС-са и съответно неспиране. На сухо няма проблеми.Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМного често се случва и в АБС-а да има въздух. Това прави педала по-твърд и иска по-голямо усилие върху него. Моя съвет е преди да сменяш каквото и да било си смени първо течността и обезвъздушавай като започнеш от помпата през абс и после долу на апаратите.
Три пъти за две години обезвъздушавам. Никакъв резултат. Спирачната течност е чиста и светла.
Къде по точно на помпата има пробка, че на мен там ми е компютъра за газовата и почти нищо не се вижда?
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеТочно така е само че нямам наблюдения на мокро и сухо има ли разлика.Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
Comment
-
Нови, зимни.И с летните така.Не е от гумите.Спирачната течност е сменена, обезвъздушавана...Е наскоро ми излезе един от една уличка скочих на спирачката яко, рита педала но си отива колата.Ако не беше възал оня щях да га цункам.С някой от фиатите щях да спра, а карах с не повече от 50.Бях се отказал да търся проблем, ама в тази тема май някой писа че алфите имали зверски спирачки та се присетих.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеИма ли вариант АБС да се включва твърде рано, нещо софтуерно е да е проблема."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеА нормално ли е при обезвъздушаване от предните апарати да потича течност за секунда и след това да спира, докато при задните тече докато не завъртя пробката?Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Вярно ли е, че на коли с ABS при обезвъздушаване при домашни условия, трябва да се махне бушона на ABS-a?
Питането ми е заради тази тема:
http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.p...er=asc&start=0
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеВярно ли е, че на коли с ABS при обезвъздушаване при домашни условия, трябва да се махне бушона на ABS-a?
Питането ми е заради тази тема:
http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.p...er=asc&start=0Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Ми защото винаги обезваздушавам на работещ мотор. Когато не работи педала на спирачката няма почти никакъв ход - това всъщност има ли значение за самото обезвъздушаване? Дали работи или не мотора? Не би трябвало нали?
Между другото имам и малко развитие по въпроса с моите спирачки. Онзи ден пак обезвъздушавах като този път почнах наобратно от най-близкото към най-далечното колело. Резултата е, че ръждата от левият диск се изчисти, даже на нейно място сега диска е леко син. Явно заради това, че накалдката не е опирала добре там, е по-дебела и ще и трябва известно време да легне по цялата си площ. Десният диск обаче пак е с ръжда, след няколко по екстремни спирания и малко каране из София.
Незнам дали пак да се завирам да обезвъздушавам или директно в някой сервиз дето разполагат с помпа за налягане. Ще видим.
Пак ще попитам, има ли значение когато се прави ръчно по старият метод с помпането дали мотора работи или не? Да разбирам, че ако работи е хубаво да се махне бушона на ABS-a?
Благодаря
Поздрави
Comment
-
Първоначално публикувано от D22DJ Покажи съобщениеМи защото винаги обезваздушавам на работещ мотор. Когато не работи педала на спирачката няма почти никакъв ход - това всъщност има ли значение за самото обезвъздушаване? Дали работи или не мотора? Не би трябвало нали?
Между другото имам и малко развитие по въпроса с моите спирачки. Онзи ден пак обезвъздушавах като този път почнах наобратно от най-близкото към най-далечното колело. Резултата е, че ръждата от левият диск се изчисти, даже на нейно място сега диска е леко син. Явно заради това, че накалдката не е опирала добре там, е по-дебела и ще и трябва известно време да легне по цялата си площ. Десният диск обаче пак е с ръжда, след няколко по екстремни спирания и малко каране из София.
Незнам дали пак да се завирам да обезвъздушавам или директно в някой сервиз дето разполагат с помпа за налягане. Ще видим.
Пак ще попитам, има ли значение когато се прави ръчно по старият метод с помпането дали мотора работи или не? Да разбирам, че ако работи е хубаво да се махне бушона на ABS-a?
Благодаря
ПоздравиLast edited by myato; d.m.y г., 17:29.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment